środa, 27 maja 2015

Zajawka + Zadania z Baranową!

<Przepraszam, że wcześniej nie dodałam nowego posta, ale choroba zrobiła swoje>
ALE TERAZ CZAS NA COŚ NOWEGO!
Co to za Zajawka?
A więc, zespół  niedługo przygotuje nam " Nowe Konie " rasy " Pinto "!!!
Nie wiem jak wy, ale mnie strasznie ogarnia radość!
Może mi się wydawać, ale według mnie spuścili nawet cenę!!! Teraz " nowe " Pinto będą
kosztować 680 Star Coins.
Na stronie z aktualnościami możecie zobaczyć zdjęcia koni, które wkrótce zawitają do boksów.
O to link: https://www.starstable.com/pl/news

BARANOWA ZNÓW POTRZEBUJE POMOCY!
Baranowa w Winnicy prosi, abyś odszukał jej zaginionych pereł z jej naszyjnika!
Czy podołasz temu wyzwaniu?
Pojedź teraz do Naszej starszej damy i pomóż jej w odnalezieniu zguby!

*MAM DLA WAS COŚ JESZCZE...!*
Bardzo ciekawa informacja!
Zespół SSO dodał nowy serwer: Honey Valley.
Ale bez obaw.
Na swój stary serwer można wracać co 30 minut.

ALE TO NIE WSZYSTKO!

Wpisz na " Pogadaj " lub gdziekolwiek :
/gesty
Twoja postać zacznie wykonywać dziwne gesty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz