poniedziałek, 26 października 2015

Nowy tydzień + niedługo HALLOWEEN!

I znowu szkoła. Jednak znalazłam dzisiaj trochę czasu na posta. :3
Szczerze przyznaję, że nie za bardzo ją lubię :/ A w szczególności dlatego, że trzeba od nowa wszystko wkuwać i siedzieć godzinami nad jednym tekstem i zrozumieć go...

Nie wiem czy Wy również lubicie szkołę, ale pewnie większość stanie po mojej stronie :P
Na szczęście w tym tygodniu aktualizacji rozpocznie się... HALLOWEEN! :D
U mnie w klasie już panuje straszny nastrój. A wy również odczuwacie ducha Halloweenu?













Jak już wspomniałam we wcześniejszym poście... Zespół miał dla nas przygotować
możliwe " nowy wystrój ". Ale czy to się sprawdzi?
Nic nigdy nie mogę Wam zagwarantować.

I mam nową informację dla Was ^^
Zamierzam zrobić nową zakładkę w moim blogu. Będzie ona dotyczyła pewnych
domyśleń. Albo żeby to bardziej wyjaśnić, będę zapisywała np. jaka mogła być historia danego miejsca, bądź gdzie lub coś może się pojawić. Ogółem chyba rozumiecie o 
co chodzi :D

Niestety teraz trzeba już kończyć.
Lekcje wzywają... chciałabym już weekend. :(

adm./ Aga



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz