piątek, 20 listopada 2015

Nowy wygląd bloga + aktualizacje

Hellou!
Przepraszam, że znowu zawiesiłam się na blogu, ale szkoła na prawdę nie daje mi chwili odpoczynku :/. Jak już pewnie zauważyłyście na tym blogu nastał nowy wystrój "zimowy".
Grudzień na karku, więc trzeba być przygotowanym :P Star Stable również na stronie głównej przygotowało pięknie tło zimowo - świąteczne.
Wszystko zajęło mi masę czasu, ale efekt jest niesamowity według mnie!
Oczywiście zmieniłam również kolor czcionki tytułu posta jak i czcionki na stronie na
taki bardziej zimowy.

Prace, które wykonałam wyglądają w ten sposób:
























Ciężko było wybrać, które zdjęcie dodać na tło, ale okazało się, że ten pierwszy obraz bardziej
przypadł mi do gustu ^^

A teraz.... czas na..... EPONEE!!
Nowe miejsce zostało już otworzone. Niestety biada tym osobą, które nie ukończyły zadań z:
- Helgą i odzyskiwanie Letniego Domku.
- Dostarczenie Hermanowi raportu G.E.D.
- Pomaganie Nicowi (z DUD) odkryć Dolinę Ukrytych Dinozaurów.
Ale mam rozwiązanie dla osób, które tego nie zrobiły ^^

W zakładce "Częste Pytania" na moim blogu znajdziesz na to odpowiedź ^^
Miejsce jest świetne!
Zrobiłam również kilka zdjęć, aby pokazać Wam miejsca jakie tam są :P


























































Miejsca wspaniałe! Warto pojechać :P

wł./ Aga

1 komentarz:

  1. http://starstable-ilvy.blogspot.com/2015/11/spotkanie-blogowe.html zapraszam

    OdpowiedzUsuń